Tuesday 21 October 2008

Perasmian Reiki i-Medic

Salam Sejahtera dan Salam Kasih...

Pertama sekali saya ingin memanjatkan kesyukuran pada Ilahi kerana kelancaran program atau sambutan aidilfitri beserta majlis pelancaran dan perasmian Reiki i-Medic, Bangsar pada 19/10/2008 iaitu pada ahad yang lalu.

Alhamdulilah walau pun agak ringkas namun majlis tetap meriah dan jutaan terima kasih pada yang sudi hadir bagi memeriahkan dan meramaikan suasana. Pada juruterapi yang memberi pertolongan, terima kasih sekali saya ucapkan. Pada rakan juruterapi yang lain, yang datang dari dekat mahupun yang dari jauh.. pada rakan2 saya, pada ibu dan keluarga saya yg turut hadir..pada coach amar, saudara ikram pts, pada mereka yang lain... dan khas pada pihak pengurusan IQBC..pada Guru ..Dr.Mir Hazil yang merasmikan pada hari itu..semoga doa dan tunjuk ajar mu senantiasa bersama..

Semoga detik bersejarah ini membuka lembaran baru buat diri saya dan sahabat yang lain..ke arah peningkatan diri dan ilmu..ke arah mencapai matlamat dan wawasan..memertabatkan ilmu di samping membantu yang memerlukan... Doakan langkah kami ini terus gagah dan maju terus ke hadapan ....!



Terima kasih semua yang hadir.


Ramai yang ingin mendapatkan Digital Meridian Analisis pada hari tersebut.








Upacara penyampaian watikah perasmian..hehe


Master Shifoo berucap..tak panjang 5 mukasurat je hihi..




Sekitar majlis dan hadirin yang datang.






Bacaan doa utk lebih baraqah oleh En.Shahrin kita...


Sila sila jemput makan...


Penyambut tetamu eh? :)

2 comments:

RedBuLL said...

Bravo2.. Cantek menarik tertarik I-medic mmg DABOMMM!!!

HUda said...

Tq tq ...redbull ada mai ka? kalau belum sila la jemput datang ya...