Sunday 15 June 2008

Salam Dari Kuching



Kucing di Bandar Kuching.. hehe..




Bandar Kuching waktu malam...


Salam hujung mingu buat semua!

Sekali lagi saya bermaustatin di bumi kenyalang untuk sekian kalinya dan untuk jangka masa yang tak tau berapa hari. Mungkin 1 minggu atau 2 minggu. Baru 3 hari saya di sini. Bila dah selalu sangat ni yang seronok pun mula lah rasa jemu kan..Padahal diberi guna kereta mercedes s320 ..pergh ..punyalah besar sampai tak ke mana lah saya ni..takut nak parking susah..hehe..(berlagak ni berlagak..hehe...saya sendiri rasa kelakar.
Dari luar mcm tak ada driver je ...hihi )

Alhamdulilah segala progres kerja dan projek saya berjalan lancar. Semuanya kini berada di penghujung. Tak lama saja lagi semuanya akan siap dan bolehlah diserahkan pada pemilik projek. Moga2 tiada masalah akan timbul dari sekarang hinggalah hari yang dinantikan tiba.

Mungkin saya agak bernasib baik dan mungkin juga berkat kerjasama dari semua pihak. Ini akan merupakan projek pertama yang akan siap dari beberapa rangkaian projek lain milik client saya. Jadi semuanya ternanti2. Dan ini juga merupakan projek pertama yang kurang bermasalah dan lancar sepanjang pembinaannya baik dari segi fizikal mahupun kewangan.

Saya memulakan projek ini dulu masa saya sudah mula menguasai Reiki dan penggunaan seni ilmu energi. Projek ini asalnya sudah sangkut lama akibat tiada peruntukan dari client. Punyalah send energy dan berkat pertolongan ramai pihak juga yang turut send energy bersama. Setelah itu dgn mudah sahaja dapat closed deal utk projek ini dan seterusnya masa nak mula dulu buat cleansng habis2an termasuklah energized jadual kerja atau work programme. Tak lupa juga kini..teknik resq56..tap jgn tak tap...

Ha..antara yang menarik, awal2 dulu masa earth work, siap jumpa bom mortar lama masa zaman jepun. huh nasib tak meletup masa tgh korek2 tu. Panggil skuad bom dan diletupkan di situ juga. Satu pengalaman yang menarik. Mungkin juga hasil dari buat cleansing! Mungkin!

Sebab itu saya suka untuk mewarwarkan pada semua bahawa sekiranya anda minat atau menceburi bidang ilmu perawatan energi ini ia bukanlah saja tertumpu pada perawatan tubuh fizikal sahaja. Anda boleh gunakan ia untuk pelbagai kegunaan yang lain untuk peningkatan diri dan kerjaya anda juga.. sebab itu juga saya telah menghasilkan kertas kerja reiki untuk kerjaya. namun itu masih dalam tilikan dan penelitian master G. hehe.. Insyaallah akan saya kongsikan jua kelak...dan kini sedang dalam persiapan untuk satu lagi tajuk yang lebih besar.. ...doakan ianya sukses!!

Bagi sesiapa yang ingin bertanyakan atau memberi pendapat aplikasi reiki utk perkara2 lain, boleh lah menghubungi saya. Juga boleh jika ada permasalahan lain. Jangan malu dan segan. Kerana saya juga aktif dalam perawatan...ceh.. promo diri ni.. tapi insyaallah..saya hanya mencuba..selebihnya terserah padaNya.

Bagi yang di Kuching... boleh buat temujanji terus dgn saya.. malah produk 7chakra juga boleh anda dapati !!

Adios!


Mstr.HUda



Laksa penang tak ada, laksa sarawak pun jadilah...