Tuesday 19 May 2009

Madam Chair Magazine

Salam buat semua...
pertama2 sekali saya memanjatkan kesyukuran kerana keluaran artikel mengenai saya dan reiki , dalam majalah yang agak hebat bagi saya kerana kebiasaannya majalah ini memuatkan kisah2 wanita yang hebat dan dominan belaka, seperti dalam siri keluaran ini, ada mengenai Tan Sri Rafidah Aziz, Dr.Ng Yen Yen, Gheta Bedding Executive Director dan lain2 lagi... semoga energy2 hebat ini terus mengenai dan terjana dalam diri saya selepas ini.
Bagi kisah lanjut, dptkan majalah ini segera di newstand2 terdekat, volume 20, 2009...
Selamat membaca....
Master Nurulhuda

2 comments:

Anonymous said...

TAHNIAH!!

master G

HUda said...

Salam Master G...

Terima Kasih byk2..berkat tunjuk ajar master G jugak...

Nanti saya bagi satu copy ya..hehe..