Tuesday 28 August 2007

Job Well Done!

Rasanya ini kali ke tiga percubaan menyambung tulisan di sini..ada saja gangguan...semalam tertidur awal pulak..padahal semalam bulan mengambang (nisfu syaaban lagi)..bagus kalau bermeditasi..ya..itu yang aku lakukan tapi sedikit awal kerana badan keletihan kerana siang harinya sungguh packed. Ceritanya di sini aku sungguh gembira dan puas hati semalam kerana semua berjalan lancar. Ada site meeting dengan pihak client..we all a bit delay in progress but with reasonable reasons..so akulah tukang membentangkannya bagi pihak company and everything went smoothly and my boss senyum lebar dan memuji lagi..wah wah..kembang kembang..
The day before aku dah bersiap sedia sent energy dan aku reikikan apa yang patut..dengan izinNya..menjadi! Alhamdulilah waktu meeting tak banyak soal dan apa yang disoal boleh dijawab..aku suka aku suka hahaha..jadi tepukan untuk diriku sendiri..hehe..perasan la ni..
Yakin diri, persediaan dan berserah..antara kunci kejayaan ku pada hari semalam.. kadangkala aku sendiri lupa tapi kenalah selalu beringat kan..

"....if you see it in your mind, you're going to hold it in your hand...."

No comments: