Tuesday 12 August 2008

HUDA TV



Perhatian.... ya ampun tuan2 dan puan2 sekelian...

Sesungguhnya logo di atas bukanlah logo company saya atau sewaktu dgnnya..
Hahaha..sungguh saya telah terima banyak komen bertanya ni ke logo baru saya??

Opps pada yang tak tahu...ni saya nak pecah rahsia... suprise pada bulan lapan yang saya war2 kan dulu ialah saya telah mendaftar dan kini dalam proses akhir untuk mengendalikan pusat terapi sendiri dan semoga segalanya berjalan lancar....

Dan sesungguhnya logo company saya itu lain dari di atas dan akan saya announce kan dalam masa terdekat!!! Insyaallah... itulah rahsia saya selama ini tersimpan dan termaktub dalam WISH LIST saya awal tahun ini.Alhamdulilah impian kian menjadi kenyataan!!!

Tapi memandangkan semua dah tanya..ni nak habaq bagi..logo kat atas nun saya jumpa dalam google...logo utk HUDA TV..mula tu terkejut jugak...saya pun tak tau darimana, company apa...agaknya utk channel tv mana2 la kot... ada sapa2 yang tau ke??





4 comments:

Amar Mahmood said...

Wah..bagus. Gembira mendengar berita perkembangan Nurul yang terbaru. Saya doakan Nurul sukses dalam membina satu pusat terapi yang menjadi impian Nurul.

Seperti mana Master Hazil yang berjaya dalam industeri ini. Saya berharap rakan-rakan seperti Nurul juga akan berjaya seperti Master Hazil.

HUda said...

Terima kasih byk coach..berkat tapping sampai pening kut haha...
Alhamdulilah segalanya berlaku dgn pantas tanpa disangka dan diduga... namun memang menjadi impian sekian lama...insyaallah akhir bulan mula beroperasi tapi official launching ceh wah.. mungkin lepas raya .. blhlah dtg beraya sekali hehe... semua bakal dijemput!!lokasi..syyy...suprise!! doakan semuanya berjalan lancar...

iza said...

ude..aku tompang gembira..cepat ler balik..i'm in need of theraphy..physically and mentally

HUda said...

oh my fren.. sabaq sabaq...minggu depan aku balik no...hehe..anyway thks for dropping by... c u soon...