Wednesday 22 September 2010

Aku Dia

Banyak yang berlaku sejak kembali dari bercuti raya. Sejak hari raya lagi banyak perkhabaran yang diterima agak menggusarkan..terlalu banyak yang ingin diusahakan ..terlalu ghairah dengan itu ini dalam perancangan..hakikatnya aku masih belum mampu menyempurnakan kesemuanya..namun aku terus berdoa diberikan kekuatan agar segala yang telah bermula, disudahkan dengan cemerlangnya..biar yang datang telah pun pergi.. biar yang melihat telah pun berpaling...

Buat saudara perempuan ku yang tak jemu2 membantu, semoga selamat pemergian mu di sana nanti..semoga kau menemui sesuatu dalam hidup mu yang membawa erti bagi meneruskan perjalanan hidup ini... bukan selalu peluang datang.. maka rebutlah peluang ini...insyaallah aku akan sentiasa mendoakan semoga kau gembira dan selesa di sana...

2 comments:

knv said...

amin.

Anonymous said...

Aku pun doa kan dia mendapat pengalaman terbaik untuk masa depannya...
Insya Allah akan ku bantu. Amin