Tuesday 19 October 2010

19-10-2010 (Ulangtahun ke -2)

Alhamdulilah..hari ini genap 2 tahun pusat terapi Reiki di Bangsar beroperasi sejak dari dirasmikan. Masih tergambar peristiwa 2 tahun lepas, kemeriahan, suasana, kegembiraan, kesyukuran, rasa yang tak dapat nak dihuraikan dengan perkataan yang sesuai.

Syukur setelah dua tahun, walau pelbagai rintangan, walau pelbagai cubaan yang datang... jiwa ini, jasad ini masih teguh..masih bertahan..masih senyum untuk meneruskan.. walau tiada acara istimewa, namun di hati tetap mengenangkan. Tetap melaksanakan rutin harian.Tetap bersedia menerima sesiapa yang mencari penawarnya. Tetap mahu terus beraksi dgn kapasiti lebih besar lagi.. Insyaallah.. ku mohon padaMu...

Pelbagai tetamu, pelbagai ragam, pelbagai permasalahan yang singgah di sini. Pelbagai usaha, pelbagai cara yang dilakukan untuk menyelesaikan setiap permasalahan yang dibentangkan. Ku mohon segala kekuatan, segala kemampuan, untuk terus berjuang, untuk terus mewarnai , untuk terus menyampaikan...dan untuk terus dekat dengan mereka.

Dan aku berazam untuk menghadiahkan sesuatu untuk perjalanan dan pengalaman Reiki ini. Semoga dipermudahkan segalanya. Pada Guru yang terus menerus memberi tunjuk ajar, pada ibu yang tak jemu menyokong, pada rakan-rakan dan pada semua yang percaya pada diri ini... jutaan terima kasih dan doa buat kalian menemui segala penyembuhan dan segala apa yang dihajati.

3 comments:

knv said...

ALL THE BEST BUDDY! :D

bib said...

tahniah ude!

HUda said...

terima kasih.. doakanlah semoga kami di sini terus melangkah gagah ke hadapan..insyaallah..