Thursday 24 January 2008

Aura KAYA Dah Mai!

Salam ceria dan salam rahmat buat semua.. Ha hari tu dah attend bengkel kuasa aura-magnet kekayaan kan..nah sekarang aura kaya dah mai dah... saya kini berada di kuching , sarawak. Outstation...memang itulah kerja saya setiap bulan berulang alik ke sana. Insyaallah tak ada apa aral, sabtu ni kembali ke KL sebab saya nak attend beberapa kursus lagi...bukan senang nak menimba ilmu ni. Siap bergaduh2 dgn bos pasal nak balik hehe..dugaan dugaan.

Aura kaya yang saya maksudkan ialah ..jeng jeng...biasanya kalau saya di kuching akan memandu kereta jenis 4 wheel la pasal nak ke site..tapi nak jadi cerita semua kenderaan diguna pakai makanya bos suruh guna kereta Daimler xj 4.8L dia...pergh... an antic and powerful car tu...harga asal dekat half million.. even agak kelakar jugak la perempuan jelita mcm saya ni yang bawa..tapi takpalah... energi kereta yang penting hehe... tak caya tgklah gambar kat bawah ni...

Amacam?? jgn gelak tau hihi

9 comments:

hafiz said...

Serius???!!waaaah memang old school habis! ni baru macho! macho? hahaha selamat memandu dan selamat pulang ke semenanjung!

HUda said...

hai hafiz..ya serius..memang itu yang dipandu..laju tu...err macho?? hehe..insyaallah pulang ke semenanjung sabtu ini..ketemu lagi..

Master Amar said...

Tahniah Master Nurul. Itu tanda2 energi kekayaan makin kuat bergetar.

Nanti BMW punya energi akan turut ditarik.

Kena praktis RESQ lagi.

HUda said...

Coach Amar..tq very much for visiting here..saya berbesar hati..
Insyaallah akan lebih banyak praktis RESQ..Hajat hati nak mahir and jadi coach jugak boleh ke? hehe
Ya BMW memang impian..juz that its not about it so much..its about achieving goal, dreams and being successful..kan coach? minta diberi tunjuk ajar lagi ya..

FAZA @ IMA said...

haha...

tak leh la kak nurul..(kenapa pulak tak kasi gelak?)
nak gelak jugak !!! gaya kak nurul cite tu..fuuh..mmg dpat dibayangkan camana rupenye.. :))

ape pun..best ! best !
camno rasa bawak BMW ek? saya penah naik jek..

BMW => Badanku Mewah Wang

HUda said...

cek Timah oi..
kan sudah dibilang jangan gelak..kok gelak juga..ya.. yang 'jangan' itulah yang suka dibuatnya...hehe..
apa boleh buat..nasib baik ada kereta oo walaupun ..hihi..memang lawak lah..hahaha..sendiri tak tahan gelak..
Badan Mewah Wang? wah itu saya suka..sangat sukaaaa..

Master Amar said...

Bukan sahaja jadi coach, jika hendak jadi menteri pun boleh juga jika benar2 YAKIN dengan setiap apa yang kita inginkan..

Insya allah, Coach Hazil ada sebut kita memerlukan coach kerana banyak program dan aktiviti yang telah dirancang.

Anonymous said...

assalamualaikum nurul

kakak hapi sangat jumpa blog ne...layari fp mamafami ....membawa ku kemari....
moga "Aura KAYA Dah Mai"..akan terpalit bukan sahajapada anak bujang akak yang form 4 dan darjah 6 ...malah pada akak dan suami juga..KAYA bukan sahaja di dunia juga di akhirat....terima kasih dek

salam ukhuwah
kak tun
http://boxhousestudio.fotopages.com

HUda said...

Master Amar,
masin mulut betul...read my next post.hehe


Salam damai kembali kak tun,

Terima kasih kerana sudi menjenguk laman blog ini. Semoga sedikit coretan dapat membantu sebanyak mungkin. Insyaallah saya akan cuba memberi contoh2 positif dalam kehidupan seharian sebagai panduan dan tunjuk ajar pada pelajar yang memerlukan dan pada sesiapa sahaja.

Untuk pengetahuan kak tun, saya seorang jurutera di salah sebuah syarikat pembinaan tetapi juga merupakan seorang therapist dalam bidang penyembuhan komplimentari terapi. Insyaallah saya akan cuba kongsikan bagaimana alam metafizik dan fizikal ini kita gabungkan dan bagaimana kita sendiri boleh menjana tenaga dan mematerialkan kepada alam fizikal kita. We are what we think, right?