Friday 28 December 2007

Bahang Bora Asmara

Yehaaa..hujung-hujung tahun ni ramailah yang akan berpesta atau berparty meraikan macam2lah..dan salah satunya annual dinner...so aku pun tak ketinggalan pada esok malam , di Bora Asmara , Damansara akan diadakan makan malam bersama warga IQBC ..tempat aku selalu melepak bila tak ada apa nak buat..hehe..lepak?? no no no..bukan lepakan kosong... IQBC adalah centre tempat aku belajar Reiki lah... nak jadi cerita tema untuk malam esok adalah malam Emas dan Perak.. mmm.. congak punya congak i think gold lagi sesuai lah dgn aku ..ni part yang best..preparation nak pi dinner... ala2 meriahlah kan..tapi aku masih keep it simple..tak percaya? tgklah di gambar2 ni...





Baju emas siap!



Tudung emas siap!!





Beg emas siap!!!




Kasut emas siap!!!!



Barang kemas emas pun siaaappppp!!!!!!
Hahahaa...apa komen anda? menepati tema tak??

No comments: