Tuesday 4 December 2007

Seribu Harapan

Salam. Kembali lagi aku di tanah gersang ni..hihi..di kuching la..sori la org kuching..bukan apa..bosan sesorang ni.. nak pi jalan2 pun sorang mcm tak best jer.. tapi demi kerja..terpaksalah buat dunno je dulu..oleh kerana itu aku telah tanam azam bahawa tahun depan pak aji bayar awal pak aji tak kena saman lagi..eh silap line la..sapa masih ingat iklan tu?
actualy by hook or by crook tahun depan aku mesti have my own busines..tak kira.aku mesti!must!wajibulghonnah! tak boleh tidak...!

So busines apa ye aku nak buat? mmmm kalau dulu mcm blurr je..tapi sekarang aku rasa aku dah tau hala tuju aku...akan kujadikan impian satu kenyataan ..go! go! go! doakanlah kalian semua ya..

aku tak mau lagi terus2an bekerja dan terjebak dengan org2 yang kurang cerdik kat ofis aku tu..sungguh pun rezeki ku alhamdulilah setakat ini..cuma bila hati sudah tidak cinta mana bisa kutunggu lama2..ewah..
hati sabarlah..seribu harapan...satu kenyataan!

No comments: