Friday 3 December 2010

Update Wish List!


Kita makin menghampiri penghujung hijrah beberapa hari saja lagi dan pada akhir bulan, penghujung masihi pula.. di penghujung tahun ini pada kebiasaannya aku akan kembali buka buku hajat  (my wish list book).. buku hajat yg sering aku energizekan ..yang aku simpan rapi dalam kotak kayu yg cute.. kini masanya untuk kembali aku buka dan updatekan list baru dalam buku tersebut.

Hmm setelah ku belek-belek , untuk list tahun ini rupanya 3 sudah termakbul , alhamdulilah.. tanpa aku sedari dan tanpa aku merasa tertekan dengan hajat ku ini. Aku mula menulis dan memperkemas kinikan buku ini semula. Semoga akan tergapailah segala impian yang ku sematkan selama ini.

Sebaiknya tulis la hajat apa saja yang anda inginkan tanpa anda sendiri rasa was-was untuk mencapainya. Tak perlulah gusar bagaimana atau logik di mana untuk memperolehinya. Tenaga alam lebih mengetahui... namun jika anda kurang pasti maka mulakan lah dengan hajat yang anda rasa mudah dan yakin akan dapat mencapainya. Ini sebagai latihan untuk anda mengimpikan yang lebih besar, melatih minda anda untuk terbuka dan tidak ada halangan dalam apa saja yang anda hajati. Melatih diri untuk menggetarkan tenaga positif yang sempurna. Percaya dan lihat dalam kepala anda.Insyaallah, segalanya kan kita miliki.

No comments: