Monday 11 February 2008

Master Nurul di Kuching, Sarawak

Salam namaste.
Salam pada semua. Kini saya berada di kuching untuk urusan kerja. Bagi yang memerlukan khidmat konsultasi dan rawatan terutama bagi mereka di kuching bolehlah menghubungi saya untuk temujanji. Khidmat konsultasi dan rawatan terhadap permasalahan gangguan emosi, minda stress, fizikal dan spiritual.

Bagi yang berminat ingin mengatahui tentang Ilmu Perubatan Tenaga Alam Reiki juga boleh menghubungi saya untuk mengetahui lebih info tentang kursus yang ditawarkan serta produk-produk energi 7chakra.
Salam Kedamaian...
Master Nurul 019-2762006

8 comments:

knv said...

semoga suksesssss!!!!!

HUda said...

tq tq..ni misi promo diri sendiri hehehe

knv said...

weh bila hang nak balik daa?

HUda said...

ontahle...monday to wednesday ada interview session..lepas tu la agaknya..uwaaaa...sedih sedih..

Anonymous said...

OK GAK Nurul...buka branch di kuching...peluang perniagaan masih belum diterokai lagi...di kuching manalah tahu ada rezeki kat sana boleh lah jadi pelapis Master G yg pertama.I alu alukan...anyway u ada g sarikei tak? kalau ada g tau ya...ada bisnes oppurtunity lah kat sana...HMMM...anamira tu mcm bunyi rupa org perlis kar?mcm ku kenal je dialog itu...he.he.

HUda said...

Insyaallah kalau dipermudahkan boleh aja buka cawangan di kuching atau di mana saja..insyaallah.. sarikei? mmm lama dah tak pergi.dulu nak ke sibu atau miri by road ada lah lalu sarikei..kalau ada nak kesana akan saya war2kan..

awat chek ni oghang perghelih ka..la awat tak habaq mai.. hihi..kenai ka anamiraa? kami ni memang lagu ni..dok kerja pulun nasi kandaq saja..hehe

knv said...

weh hang jgn buat pitnah. bila masa pulak aku dok pulun nasi kandaq weh! hawww tak rela mak!

HUda said...

oh lupa bukan nasi kandaq...laksa penang laaa...hihi..